Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

24 febrer , 17:30 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 1 h 30 min

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Inscripció

Accés gratuït amb inscripció prèvia a teatrelartesa.koobin.cat

Trobada amb Vicente Blanco d'Escola Imaxinada

Col·loqui sobre art i educació

Camins Vius a més de ser una experiència de gaudi per a l’alumne vol reflexionar com l’art pot introduir-se com una pràctica diària a les nostres aules. Així, a partir de la conversa col·lectiva, artistes i professionals de l’educació ens preguntem sobre aquelles metodologies i mecanismes artístics que poden ser motor per a l’aprenentatge, fomentant la curiositat i l’atenció per arribar a les emocions i a la reflexió crítica.

En aquesta trobada de la nova formació en pedagogies de L'Artesà, l'artista Vicente Blanco, membre del col·lectiu Escola Imaxinada, ens compartirà les seves metodologies, reflexions i pràctiques artístiques en relació a la educació, a partir de Laboratori de formes, proposta per a alumnes de Primària inclosa en Camins Vius. Escola Imaxinada és un col·lectiu independent i sense ànim de lucre format per professionals del camp de les arts, l’arquitectura, la filosofia i l’educació infantil i primària i els objectius del qual són: acostar a les escoles metodologies basades en les arts i contribuir al disseny d’espais i recursos educatius de qualitat. Amb base en la Facultat de Formació de Professorat de Lugo duem a terme propostes pràctiques col·laborant amb les escoles, recuperant la idea de taller o laboratori, on l’aprenentatge es produeix a través de l’experiència i del joc. Són propostes en les que el professorat acompanya als nens i nenes, donant-li materials, fent preguntes, respectant els seus temps i la seva diversitat i no avançant-se a un resultat prefixat.

També us pot interessar...

Programació familiar

ONA

25 gener , 10:30 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

Programació familiar

ONA

25 gener , 12:00 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

La Moderna

La Moderna: H

29 gener , 20:00 h

L’actriu Blanca Pàmpols presenta la seva nova creació desenvolupada en residència a L’Artesà, dins la línia de suport a la creació local La Moderna.

Comprar entrades