Teatre a l'ombra 2022

Taller-Festa d'estiu 2022

17 juliol , 10:30 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 3 hores

Llista d’espera

Una trobada d'ambient enèrgic i de celebració col•lectiva on compartir la recerca de la companyia de dansa Mucha Muchacha, al voltant del folklore tradicional i la pràctica contemporània

Inscripció

Taller no mixte, dirigit a 25 persones de gènere femení i que vulguin treballar sobre l'empoderament femení, a partir de 15 anys amb o sense experiència en dansa

Festa d'estiu 2022

Un taller amb Mucha Muchacha

El taller-festa de Mucha Muchacha obre el procés de creació de la companyia a un grup de dones, amb més o menys vinculació al moviment. Sota el títol de Festa d'Estiu 2022 buscaran generar de nou un ambient enèrgic i de celebració col·lectiva on compartir materials i convidar a ballar la seva versió d’haka neozelandesa.

Aquest és el pla que ens proposen: Muchas Muchachas juntes, un espai de trobada i sororitat ple de possibilitats, molt de ball, molts riures, molta festa.

Amb la direcció de Mucha Muchacha i impartit per Ana Botía, Marta Mármol, Belén Martí Lluch i Marina de Remedios.

Aquest taller té lloc com a activitat complementária a la presentació de l'espectacle Volumen 1 de Mucha Muchacha en el cicle Teatre a l'ombra 2022 el mateix dia 17 de juliol al Pati de L'Artesà.

 

També us pot interessar...

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Sara San Gregorio

16 desembre , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Balladx IV: Tango queer, amb Ariadna Zaehnsdorf

19 desembre , 18:00 h

Com a activitat paral·lela al concert "Al sur del tango" de Martirio, tindrem una masterclass de tango a càrrec de Ariadna Zaehnsdorf.

Comprar entrades