Pràctiques escèniques

Masterclass amb el director Andrés Lima

14 novembre , 10:00 h

  • Duració: 3 h

Llista d’espera

Pràctica escènica per a professionals i persones interessades en les arts escèniques

Inscripció

Inscripcions obertes del 2 a l'11 de novembre

Places limitades

Xerrada amb el director i dramaturg Andrés Lima sobre els seus últims treballs realitzats, centrant-se en el muntatge de Shock 1 i Shock 2, per després abordar des de la pràctica les seves eines de treball amb els actors, en la que ell mateix anomena La qualitat, exploració centrada en allò “essencial” del text i “personal” de l’intèrpret.

També us pot interessar...

Programació familiar

ONA

25 gener , 10:30 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

Programació familiar

ONA

25 gener , 12:00 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

La Moderna

La Moderna: H

29 gener , 20:00 h

L’actriu Blanca Pàmpols presenta la seva nova creació desenvolupada en residència a L’Artesà, dins la línia de suport a la creació local La Moderna.

Comprar entrades