Pràctiques escèniques

Masterclass amb el director Andrés Lima

14 novembre , 10:00 h

  • Duració: 3 h

Llista d’espera

Pràctica escènica per a professionals i persones interessades en les arts escèniques

Inscripció

Inscripcions obertes del 2 a l'11 de novembre

Places limitades

Xerrada amb el director i dramaturg Andrés Lima sobre els seus últims treballs realitzats, centrant-se en el muntatge de Shock 1 i Shock 2, per després abordar des de la pràctica les seves eines de treball amb els actors, en la que ell mateix anomena La qualitat, exploració centrada en allò “essencial” del text i “personal” de l’intèrpret.

També us pot interessar...

Dijous Teatre

El demà d'ahir

22 octubre , 20:00 h

La música del Barroc dialoga amb peces des de les primeres partitures escrites per a violoncel fa més de tres segles. La senzillesa i profunditat les uneix. I pel camí, el misteri, la pausa i la fragilitat s'entrellacen amb la fluïdesa, el discurs i el foc.

Què és això de les arts en viu. Amb Oriol Puig Taulé

23 octubre , 18:00 h

Comença una nova edició del cicle amb Oriol Puig Taulé, adreçat a amants de les arts escèniques de la ciutat

Taller "Els secrets del temps" amb la companyia de circ "eia"

25 octubre , 11:00 h

La cia EIA presenta un taller per a explorar conjuntament la temàtica del temps que passa, i com afrontar els canvis que provoca, experimentant les vivències de diferents generacions.

Comprar entrades