Pràctiques escèniques

Masterclass amb el director Andrés Lima

14 novembre , 10:00 h

  • Duració: 3 h

Llista d’espera

Pràctica escènica per a professionals i persones interessades en les arts escèniques

Inscripció

Inscripcions obertes del 2 a l'11 de novembre

Places limitades

Xerrada amb el director i dramaturg Andrés Lima sobre els seus últims treballs realitzats, centrant-se en el muntatge de Shock 1 i Shock 2, per després abordar des de la pràctica les seves eines de treball amb els actors, en la que ell mateix anomena La qualitat, exploració centrada en allò “essencial” del text i “personal” de l’intèrpret.

També us pot interessar...

Els fills

10 abril , 20:00 h

La Brutal ens presenta un drama íntim i punyent escrit per Lucy Kirkwood sobre el deute generacional, la responsabilitat ètica i el món que deixarem als nostres fills, i les possibilitats de reescriure el futur.

Dijous Teatre

Idiòfona

16 abril , 20:00 h

Un diàleg entre l’home i la matèria durant el qual es construeix una gran instal·lació sonora en l’espai públic amb la participació del públic. Una artesania escènica del moviment i de la manipulació d’objectes. Un treball col·laboratiu convertit en una mena de ritual ancestral.

Programació familiar

Loo

19 abril , 10:30 h

Un espai màgic, amb especial atenció a la idea de proximitat, per estimular els sentits i la imaginació dels més menuts, per a un espectacle de teatre familiar no convencional i molt sensorial.

Comprar entrades