Programació Expandida

Col•loqui amb l’equip artístic de Shock

14 novembre , 13:00 h

Xerrada amb l'equip de les dues peces de Shock

L’equip artístic de Shock 1 i Shock 2 ens parlarà del seu procés d’investigació i del seu recorregut per la història, a través de l’emoció.

Perquè “representar la nostra història és la voluntat de conèixer-nos a nosaltres mateixos”...

També us pot interessar...

Plata

05 juliol , 20:00 h

Els Jardins de la Pau es transformen en un gran espai de joc i moviment amb PLATA, la proposta del Col·lectiu Big Bouncers distingida amb el Premi de la Crítica 2023 al Millor Espectacle de Carrer.

Balladx V amb Big Bouncers

12 juliol , 18:00 h

A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!

Refugi

12 juliol , 20:00 h

Torna Manolo Alcántara al Pati de L'Artesà, ara per transformar el cable, el risc i l’equilibri en una peça íntima que parla de les pors, els canvis vitals i la necessitat de continuar avançant.

Comprar entrades