INDISCIPLINATS

Coda

20 desembre , 19:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 1 h i 30 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Un collage escènic de música, paraula i moviment inspirat en la figura de Dmitri Xostakóvitx i la seva relació amb el poder.

Entrada

Preu 6 €

Direcció i dramatúrgia ATRESBANDES  (Mònica Almirall, Miquel Segovia i Albert Pérez Hidalgo)

Composició musical Quartet Brossa i Gregori Ferrer, amb la col·laboració de Jordi Alomar, a partir d’obres diverses de Dmitri Xostakóvitx 

Interpretació Mònica Almirall, Miquel Segovia, Imma Lluch, Aleix Puig, Oleguer Aymamí Busqué, Pere Bartolomé i Gregori Ferrer

Espai visual Pau Masaló i Óscar Palenque, amb la col·laboració de Pirra

Assessorament musical Jordi Alomar

Una coproducció d’ATRESBANDES, Auditori de Barcelona i Festival GREC de Barcelona 

Amb el suport de la Generalitat de Catalunya, departament de Cultura, GRANER Centre de Creació, ATRIUM Viladecans, Centre Cívic Navas i Espai Maragall Gavá 

CODA, una creació d’ATRESBANDES amb el Quartet Brossa

La figura de Dmitri Xostakóvitx i alguns dels motius del seu extens repertori esdevenen el punt de partida de CODA. El músic rus va viure els anys del Gran Terror Soviètic i va haver d’adaptar el seu art per poder sobreviure. No obstant això, la seva obra amaga un doble fons carregat d’ironia. Com un codi secret que mostra la seva resistència a la barbàrie estalinista. L’obra pren com a punt de partida aquests fets per crear un collage escènic de música, paraula i moviment.

En notació musical la coda és el símbol que fa referència a la repetició d’un fragment determinat. Aquesta repetició apareix a l’obra com a metàfora de la repetició de certs comportaments humans. La repetició de fragments brillants de joia i esplendor i la repetició d’alguns dels períodes més foscos de la humanitat.

 

INDISCILPINATS >>> DG 20 DES

/UNZIP - Convofest 2020

Projectes audiovisuals: RESSONÀNCIES D’UNA MÚSICA CALLADA de Xavi Esteban

 

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre '25 - febrer '26

05 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.

Mort d’un comediant

19 octubre , 18:00 h

Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.

Dijous Teatre

(avui) t'estimo

23 octubre , 20:00 h

Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.

Comprar entrades