Recreativos Federico. Presentació de la instal·lació artística

03 desembre , 19:30 h

  • Duració: 1 hora

Llista d’espera

Presentació de la instal·lació d'Alex Peña, inspirada en l'univers de Federico García Lorca

Inscripció

En línia a través del web o presencialment al Teatre L'Artesà, L'Escola d'Arts en Viu, La Capsa o el Cèntric Espai Cultural

L’Alejandro Peña, amb una àmplia trajectòria en el camp de les arts en viu, ens proposa ara una composició de sis màquines recreatives que conformen una mateixa instal·lació. Cada peça està recreada entorn a una obra dramàtica de Federico García Lorca, creant una instal·lació exo-dramàtica, des d’una mirada sense prejudi­cis, que desnaturalitza la forma i l’estructura del consum cultural, i ens parla de l’explotació del llegat artístic amb humor i crítica.

Recreativos Federico:

La instal·lació es podrà visitar de 3 al 22 de desembre, de dilluns a divendres de 17h a 20h

Visites amb l’acompanyament del DRAMATIS Albert Boronat
DV 13 DES > 19 h
DV 20 DES > 20 h
Per a visites de grups fora d’aquests horaris, contacta amb teatrelartesa@elprat.cat

També us pot interessar...

Cartografies del moviment invisible: Melisma

04 octubre

Cossos que migren, memòries que perduren i fronteres que apareixen. Una cartografia en moviment sobre la pertinença i habitar el territori.

Presentació de temporada octubre 26 - gener 27

04 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a gener sortiran a la venda dimarts 6 d'octubre de 2026 a les 17h.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Comprar entrades