Recreativos Federico. Presentació de la instal·lació artística

03 desembre , 19:30 h

  • Duració: 1 hora

Llista d’espera

Presentació de la instal·lació d'Alex Peña, inspirada en l'univers de Federico García Lorca

Inscripció

En línia a través del web o presencialment al Teatre L'Artesà, L'Escola d'Arts en Viu, La Capsa o el Cèntric Espai Cultural

L’Alejandro Peña, amb una àmplia trajectòria en el camp de les arts en viu, ens proposa ara una composició de sis màquines recreatives que conformen una mateixa instal·lació. Cada peça està recreada entorn a una obra dramàtica de Federico García Lorca, creant una instal·lació exo-dramàtica, des d’una mirada sense prejudi­cis, que desnaturalitza la forma i l’estructura del consum cultural, i ens parla de l’explotació del llegat artístic amb humor i crítica.

Recreativos Federico:

La instal·lació es podrà visitar de 3 al 22 de desembre, de dilluns a divendres de 17h a 20h

Visites amb l’acompanyament del DRAMATIS Albert Boronat
DV 13 DES > 19 h
DV 20 DES > 20 h
Per a visites de grups fora d’aquests horaris, contacta amb teatrelartesa@elprat.cat

També us pot interessar...

Un matrimoni de Boston

16 febrer , 18:00 h

Mestres, Vilarasau i Marco reprenen aquest text de David Mamet 19 anys després de la seva estrena. Una comèdia "victoriana" d’amor i poder rabiosament contemporània.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

19 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

La Moderna

Quotidian Records presenta Potaje

20 febrer , 20:00 h

“Potaje” és una manera de compartir els relats i imatges entrellaçades amb identitats i històries, elaborant un bon puchero musical amb tocs performatius i aromes d'oralitat.

Comprar entrades