Recreativos Federico. Presentació de la instal·lació artística

03 desembre , 19:30 h

  • Duració: 1 hora

Llista d’espera

Presentació de la instal·lació d'Alex Peña, inspirada en l'univers de Federico García Lorca

Inscripció

En línia a través del web o presencialment al Teatre L'Artesà, L'Escola d'Arts en Viu, La Capsa o el Cèntric Espai Cultural

L’Alejandro Peña, amb una àmplia trajectòria en el camp de les arts en viu, ens proposa ara una composició de sis màquines recreatives que conformen una mateixa instal·lació. Cada peça està recreada entorn a una obra dramàtica de Federico García Lorca, creant una instal·lació exo-dramàtica, des d’una mirada sense prejudi­cis, que desnaturalitza la forma i l’estructura del consum cultural, i ens parla de l’explotació del llegat artístic amb humor i crítica.

Recreativos Federico:

La instal·lació es podrà visitar de 3 al 22 de desembre, de dilluns a divendres de 17h a 20h

Visites amb l’acompanyament del DRAMATIS Albert Boronat
DV 13 DES > 19 h
DV 20 DES > 20 h
Per a visites de grups fora d’aquests horaris, contacta amb teatrelartesa@elprat.cat

També us pot interessar...

Room, Room

08 maig , 20:00 h

Mostra final de l'espai de creació jove de L'Escola d'Arts en Viu i L'Artesà

Programació familiar

Biblioteca de la curiositat infinita

10 maig , 17:00 h

La nova proposta de la creadora Marga Socias ens convida a un indret màgic on els llibres es converteixen en portals cap a mons poètics i fantàstics que esperen ser descoberts.

L@s Chirigotaur@s

10 maig , 18:00 h

L@s Chirigotaur@s neixen dins del paraigües de l'associació pratenca Los Benitauros. 

Comprar entrades