Recreativos Federico. Visita guiada a la instal•lació

20 desembre , 20:00 h

Llista d’espera

Visita guiada a la instal·lació lorquiana d'Alex Peña amb el DRAMATIS Albert Boronat

Inscripció

En línia a través del web o presencialment al Teatre L'Artesà, L'Escola d'Arts en Viu, La Capsa o el Cèntric Espai Cultural

Trobada amb el DRAMATIS Albert Boronat al voltant de l'univers de Federico García Lorca i la instal·lació artística d'Alex Peña "Recreativos Federico". Una instal·lació exo-dramàtica, des d’una mirada sense perjudi­cis, que desnaturalitza la forma i l’estructura del consum cultural, i ens parla de l’explotació del llegat artístic amb humor i crítica.

DM 3 DES > 19.30 h Obertura i presentació de la instal·lació artística
DV 13 DES > 19 h Altres visites amb l’acompanyament del DRAMATIS Albert Boronat
Per a visites de grups fora d’aquests horaris, contacta amb teatrelartesa@elprat.cat

També us pot interessar...

Festival del Pilar de Jotes Aragoneses 2026

16 octubre , 19:30 h

La Casa de Aragón és una associació d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen aragonès amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Dramatis Club: Desitjos que maquinen/màquines que desitgen.

19 octubre , 18:30 h

Un espai de trobada per poder aprofundir en el coneixement de la dramatúrgia i de les arts de l'escena a partir d'algunes qüestions derivades de la programació del Teatre L'Artesà.

Comprar entrades