Pràctiques escèniques

Master class de guitarra flamenca

11 desembre , 19:00 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 2 h
    • Serveis:

Llista d’espera

A càrrec d'Eduardo Trassierra

Inscripció

Presencialment a L'Escola d'Arts en Viu, La Capsa o el Cèntric Espai Cultural

En línia a l'apartat de L'Escola d'Arts en Viu

El guitarrista Eduardo Trassierra oferirà al Teatre de L’Artesà una master class de guitarra, composició i harmonia el dimecres 11 de desembre, de 19 h a 21 h.

La pràctica escènica és oberta a qualsevol amant del flamenc. No calen coneixements previs de música, ni és necessari portar guitarra o instruments musicals.

Pràctica escènica d'Impulso, espectacle que es podrà veure dijous 12 de desembre, a les 20:30 h. Teatre L'Artesà - Sala Gran.

També us pot interessar...

40è Festival Popular Andaluz

08 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local d’àmbit i acció local, que aplega a ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Natural Order of Things

09 novembre , 18:00 h

GN|MC tornen a L’Artesà amb el seu espectacle tant premiat enguany, una reflexió sobre els fenòmens naturals com una necessitat de comprendre l’univers que ens envolta.

Dijous Teatre

L'A x L]: Perdón

13 novembre , 20:00 h

Cors, desitjos, dolor, fum, techno... amor i odi a la dansa en aquesta proposta d'una companyia que promou el moviment, l'humor i l'agitació social per a una programació molt especial de L'Artesà en col·laboració amb La Capsa.

Comprar entrades