Pràctiques escèniques

Laboratori en família amb la companyia de circ "eia"

23 octubre , 11:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 2 hores

Llista d’espera

Taller per a famílies amb l'objectiu de crear un espai segur per a explorar i divertir-se amb l'acrobàcia en parelles i en col·lectiu.

Inscripció

No cal experiència prèvia. Edat recomanada: A partir dels 8 anys. Límit de participants: 20

Laboratori en família amb la companyia de circ "eia"

Taller amb Companyia de circ "eia"

Taller per a famílies amb l'objectiu de crear un espai segur per a explorar i divertir-se amb l'acrobàcia en parelles i en col·lectiu. Una possibilitat per a conèixer de prop la manera d'entendre les relacions humanes que té la Companyia a través de l'acrobàcia i per a reflexionar sobre els eixos de treball del propi espectacle a través del cos en moviment. Aquest taller forma part del cicle "Circ en família", del Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa, un espai quinzenal de descoberta i pràctica de circ adreçat a famílies.

Amb 10 anys d’experiència col·lectiva, la companyia de circ "eia" porta a les seves esquenes quatre creacions i més de 700 actuacions a 25 països. Ara continuen apostant per un circ humà, mirant cap al futur amb il·lusió i responsabilitat, defensant una cultura lliure que ens faci evolucionar com a comunitat.

Inscripcions disponibles aquí.

Aquesta proposta està vinculada a l'espectacle NUYE de la companyia de circ "eia" (23 d'octubre, 18h), com a part de la Programació Expandida del Teatre L'Artesà. 

També us pot interessar...

Plata

05 juliol , 20:00 h

Els Jardins de la Pau es transformen en un gran espai de joc i moviment amb PLATA, la proposta del Col·lectiu Big Bouncers distingida amb el Premi de la Crítica 2023 al Millor Espectacle de Carrer.

Balladx V amb Big Bouncers

12 juliol , 18:00 h

A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!

Refugi

12 juliol , 20:00 h

Torna Manolo Alcántara al Pati de L'Artesà, ara per transformar el cable, el risc i l’equilibri en una peça íntima que parla de les pors, els canvis vitals i la necessitat de continuar avançant.

Comprar entrades