Pràctiques escèniques

Dona i esport, present i futur. Taula rodona

08 maig , 19:00 h

  • Idioma: Català i Castellà

Llista d’espera

Xerrada a càrrec de Xavier Llorens i Vero Cendoya. Pràctica escènica relacionada amb l’espectacle La partida.

Inscripció

Entrada lliure

Xerrada a càrrec de Xavier Llorens, entrenador i coordinador de tot el futbol femení del FC Barcelona del 2006 al 2017 i actual responsable del projecte Dona i Esport, Identitat Barça i Masia Solidària, i Vero Cendoya, coreògrafa de La Partida,

Pràctica escènica relacionada amb l’espectacle La partida. 

La Federació Catalana de Futbol compta amb un total de 10.902 federades —xifra que inclou jugadores, entrenadores i noies àrbitres com a gruix principal de les llicències—, i 759 equips de futbol i futbol sala femenins. Aquestes xifres continuen creixent any rere any de forma exponencial.

És evident que encara existeix una gran diferència entre el nombre d’homes i de dones que hi juguen. Potser hi ha dones que encara no senten el suport necessari per practicar-ho o prefereixen no fer futbol, ja que encara existeix una realitat carregada de desigualtats, i decideixen fer un altre esport.

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre 26 - gener 27

04 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a gener sortiran a la venda dimarts 6 d'octubre de 2026 a les 17h.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Dijous Teatre

El demà d'ahir

22 octubre , 20:00 h

La música del Barroc dialoga amb peces des de les primeres partitures escrites per a violoncel fa més de tres segles. La senzillesa i profunditat les uneix. I pel camí, el misteri, la pausa i la fragilitat s'entrellacen amb la fluïdesa, el discurs i el foc.

Comprar entrades