Dia del Donant d'Òrgans i Teixits. Taula informativa

04 juny , 10:00 h
de 10 a 13 h a l'entrada del mercat dels dijous del barri de Sant Cosme

Amb motiu del Dia del Donant d'Òrgans i Teixits l'Associació per a la lluita de les malalties del ronyó (ALCER) instal·larà una taula informativa amb l’objectiu de sensibilitzar a la ciutadania sobre la necessitat de donar òrgans per a trasplantaments, així com informar sobre les malalties renals i el seu tractament.

Gràcies a la generositat i la solidaritat dels donants i de les seves famílies hi haurà esperança per a molts pacients i per les seves famílies.

Vine a la taula informativa i informa't de com fer-te donant !

També us pot interessar...

Balladx VI amb Electroverdiales

19 juliol , 18:00 h

Res millor que ballar totes juntes a la Sala Gran de L’Artesà, per escalfar els cossos just abans de la festa que muntaran al pati aquest grup d’electrònica i flamenc, vinguts directament des de Màlaga!

Electroverdiales

19 juliol , 20:00 h

Una trobada transdisciplinària sonora i visual, una fusió entre el flamenc i l'electrònica, una mescla de dos mons expressius. ELECTROVERDIALES és la unió de l'ancestral i el més avançat, amb un llenguatge artístic revolucionari.

Aula de creació

Aula (oberta) de creació #8 amb Marcos Morau i La Veronal

23 juliol , 20:00 h

Marcos Morau i La Veronal obren les portes del seu assaig, en el marc de l'Aula de Creació del Teatre L'Artesà

Comprar entrades