Un somriure per València

18 gener , 18:30 h

  • Idioma: castellà
  • Duració: 2 h 30'

Últimes Localitats

Amics Pota Blava, d’àmbit local, és una entitat que aplega entre els seus objectius generar activitats de caire lúdic-culturals.

Entrada

Preu 9,5 €  + 0’50€ de despeses de gestió

Monologuista Jordi Diez “Paco el Flaco” 

Monologuista Miquel Naya “Mikel Nai” 

Presentador Juan Bote 

Imatge i so Toni Garcia

Creador del cartell Alex Sandoval

Artistes Amics Potablava

Artistes Xarangarin

Artistes L@s Chirigotaur@ 

Un somriure per València

Mikel Nai i Paco el Flaco conjunatment amb Amics Potablava

Els monologuistes pratencs Mikel Nai i Paco el Flaco conjuntament amb Amics Potablava, organitzen aquesta gala de monòlegs per recaptar fons per a les persones afectades per la Dana, a la Comunitat Valenciana. Una tarda de força riures per una bona causa. La gala comptarà també amb l'actuació de L@s Chirigotaur@s, Xarangarin i Amics Potablava.

Si no pots assistir a la gala i vols aportar el teu granet de sorra, fes el teu donatiu aquí.

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre '25 - febrer '26

05 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.

Mort d’un comediant

19 octubre , 18:00 h

Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.

Dijous Teatre

(avui) t'estimo

23 octubre , 20:00 h

Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.

Comprar entrades