'Molta Merda!': Creació escènica comunitària

28 gener , 18:00 h

Presentació de "Molta Merda!", un nou espai d’iniciació i pràctica teatral al Ribera al que s'explorarà el potencial expressiu i creatiu de cadascú a partir del joc i l’experimentació i es reflexionarà sobre el riure amb l'acompanyament de la Cia. Escarlata

Inscripció

Gratuït amb inscripció prèvia, disponible presencialment al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa.

T’imagines formar part d’un projecte teatral que connecta persones, històries i el riure des d'una mirada escènica? Us convidem a formar part de "Molta Merda!", un projecte que és molt més que un taller de teatre: és una experiència col·lectiva on la creativitat i la comunitat prenen el protagonisme.

Durant les sessions s'exploraran noves formes d’expressió, descobrireu el vostre potencial artístic, i participareu en trobades úniques per donar forma a una creació escènica col·laborativa de la que no podem fer-vos spoiler, ja que seran les persones participants qui definiran com serà i el que passarà. Una experiència on la comunitat no només omple les butaques: aquí sereu les creadores, artistes i impulsores d’un art viu i transformador.

El Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa és l’escenari perfecte per aquesta aventura creativa, oferint un espai obert a la descoberta, el joc i la col·laboració. Si us agrada experimentar i crear en bona companyia, aquesta és la vostra oportunitat!

Tot plegat amb l'acompanyament de la companyia Escarlata, que treballen amb una metodologia que es basa a no imposar res, en deixar surar les propostes que surten de les mateixes participants i que utilitzen la rialla com una eina d’expressió, transformació i llibertat. 

Desitjar "molta merda" al món escènic ve de l’època dels carruatges: quanta més femta deixaven els cavalls davant el teatre, més èxit tenia l’espectacle. Avui dia, s’utilitza com una manera simbòlica i afectuosa de desitjar bona sort entre les persones del món escènic.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia. Aforament limitat!

A partir de 16 anys.

Amb possibilitat de servei de canguratge (amb reserva prèvia).

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre 26 - gener 27

04 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a gener sortiran a la venda dimarts 6 d'octubre de 2026 a les 17h.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Dijous Teatre

El demà d'ahir

22 octubre , 20:00 h

La música del Barroc dialoga amb peces des de les primeres partitures escrites per a violoncel fa més de tres segles. La senzillesa i profunditat les uneix. I pel camí, el misteri, la pausa i la fragilitat s'entrellacen amb la fluïdesa, el discurs i el foc.

Comprar entrades