Segueix-nos
16 octubre , 18:00 h
Idioma: català
Duració: 1,30
Festival de balls a benefici de l'Associació de Familiars d'Alzheimer.
Direcció i coordinació Mercè Rull Giner
Mostra de diferents companyies de dansa i ball, a benefici de l'Associació de Familiars d'alzheimer, sota la direcció i coordinació de Mercè Rull Giner.
L'entitat ha habilitat una fila 0 per si algú vol fer alguna aportació.
05 octubre , 18:00 h
Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.
19 octubre , 18:00 h
Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.
23 octubre , 20:00 h
Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.