Teatre a l'ombra 2022

Volumen 1

17 juliol , 20:20 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 25 minuts

"Volumen 1" és una peça de dansa contemporània, és una declaració d'intencions al voltant del moviment, la comunitat, la feminitat i el ritu.

Entrada

Espectacle a l'espai públic. Accés gratuït.

Direcció, creació i coreografia Mucha Muchacha

Co-direcció artística Celso Giménez i Violeta Gil

Intèrprets Ana Botía, Marta Mármol, Belén Martí Lluch i Marina de Remedios

Disseny d’il·luminació Roberto Baldinelli i Mucha Muchacha

Música Pony Bravo i Esquivel

Disseny i realització de vestuari Las Modistillas Flamencas

Volumen 1

Mucha Muchacha

Volumen 1 reprén alguns mites universals de la dansa per a reinterpretar-los i veure com es transformen: la Haka neozelandesa de les guerreres maoris, l'assassinat d'una verge en La Consagració de la Primavera o el trànsit col·lectiu del Bolero de Ravel. La peça es construeix a partir de la tensió entre dues forces: el tradicional i el contemporani. Volumen 1 posa en valor diferents situacions humanes aparentment senzilles com el d'un grup d'amigues que canten recordant una cançó, una trucada telefònica que ho canvia tot, una trobada que acaba en celebració, l'ovació d'un gol o una confessió en la intimitat.

Mucha Muchacha és una jove companyia de dansa que treballa des de la contemporaneïtat, en relació amb el context actual de les arts vives, dialogant-hi i incorporant-hi altres formes de llenguatge que potencien el contacte i la proximitat amb l'espectador, sempre amb un fort compromís amb la innovació escènica.

Aquest espectacle forma part d’un programa doble que tindrà lloc el 17 de juliol al Pati de L’Artesà, juntament amb l’espectacle Gran finale de Vicente Roldán.

També us pot interessar...

Balladx V amb Big Bouncers

12 juliol , 18:00 h

A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!

Refugi

12 juliol , 20:00 h

Torna Manolo Alcántara al Pati de L'Artesà, ara per transformar el cable, el risc i l’equilibri en una peça íntima que parla de les pors, els canvis vitals i la necessitat de continuar avançant.

Balladx VI amb Electroverdiales

19 juliol , 18:00 h

Res millor que ballar totes juntes a la Sala Gran de L’Artesà, per escalfar els cossos just abans de la festa que muntaran al pati aquest grup d’electrònica i flamenc, vinguts directament des de Màlaga!

Comprar entrades