La Moderna

Gran Finale

17 juliol , 20:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 15 minuts
    • Serveis:

Tornem a presentar aquesta creació del coreògraf pratenc Vicente Roldán, ara ja sí a l'espai públic, format pel qual va ser pensada i que la pluja de març no ens va deixar conèixer en el seu hàbitat natural.

Entrada

Espectacle a l'espai públic. Accés gratuït.

Direcció Vicente Roldán

Coreografía Lakali Compañía i Vicente Roldán

Intèrprets Lúa Cárdenas, Goretti Pié, Vicente Roldán i Anna Rosell.

Música Carlos Cuenca

Vestuari Lakali Compañía i Mari Carmen González

Col·laboració especial Manuela.

Agraïments Albert Boronat, Mariano Beltrán, Ariadna Estivill, Marta Serret, Jesica Vecino i tot l'equip humà del Teatre L'Artesà

Amb la col·laboració de Teatre l'Artesà i Ajuntament del Prat de Llobregat

Gran Finale

Lakali Compañía

 

Gran Finale és un desenllaç que ens proposa la misèria com a estratègia de defensa davant la fatalitat.
Gran Finale  emergeix per moments en les aigües de la creació i la destrucció.
Gran Finale és un homenatge als fracassats: als qui no se salvaran en el final dels temps.
Gran Finale és Joan Evangelista.
Gran Finale és una diva pop.
Gran Finale és la celebració de l'inoportú.

Gran Finale acaba amb un Xim Pum!

Lakali Companyia presenta a l'espai públic la creació que ha desenvolupat al Teatre L’Artesà. A Gran Finale, Lakali Compañía dirigida per Vicente Roldán, proposa una peça en la qual es barregen diferents llenguatges escènics.

Aquest espectacle forma part d’un programa doble que tindrà lloc el 17 de juliol al Pati de L’Artesà, juntament amb l’espectacle Volumen 1 de Mucha Muchacha.

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre '25 - febrer '26

05 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.

Mort d’un comediant

19 octubre , 18:00 h

Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.

Dijous Teatre

(avui) t'estimo

23 octubre , 20:00 h

Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.

Comprar entrades