Actuacions dels 2 grups de Teatre infants de L'Escola d'Arts en Viu
Actuacions a la Sala Petita del Teatre L'Artesà del grup de Teatre infants 1 de L'Escola d'Arts en Viu.
Per les limitacions d'aforament covid, la gestió de les entrades per a aquesta activitat es realitzarà des de L'Escola d'Arts en Viu i únicament per als acompanyants de l'alumnat.
05 octubre , 18:00 h
Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.
19 octubre , 18:00 h
Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.
23 octubre , 20:00 h
Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.