Xè aniversari The Gospel Prat Project

26 octubre , 19:00 h

  • Duració: 1 h 30 min

Localitats Exhaurides

The Gospel Prat Project és una entitat d’arts en viu d’àmbit i acció local que aplega ciutadans i ciutadanes interessats en el cant gòspel.

Entrada

Preu Activitat gratuïta

Xè aniversari de The Gospel Prat Project

Associació The Gospel Prat Project

Amb motiu de la celebració del Xè aniversari de la seva constitució, tindrà lloc al Teatre Modern de la Plaça de la Vila un concert de The Gospel Prat Project.

A més del propi cor de gòspel, hi participaran els grups i entitats locals Coral Lo Llobregat de les Flors, la Banda de la Unió Filharmònica, l'alumnat de dansa de L'Escola d'Arts en Viu i el grup d'Havaneres El Calamar.

També us pot interessar...

Obertura del laboratori "Poemas dentales"

08 novembre , 17:00 h

Com a part de la seva residència al vestíbul de L'Artesà obrint la seva creació a la comunitat que habita i visita aquest espai cada tarda, l'artista Javier Mansilla presenta una instal·lació participativa que acosta la recerca al públic.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades