Teatre a l'ombra 2020

Welcome to my head

12 juliol , 20:00 h

  • Idioma: Sense paraules
  • Duració: 30 min
    • Serveis:

A LA PLAÇA. Un caradura, ple de tendresa, sarcasme i bogeria, ens mostra els efectes adversos de viure en els nostres temps

Entrada

Gratuït Aforament limitat

Creació i interpretació Kerol

Un home a la vora de l'esquizofrènia ens convida a viatjar entre els plecs del seu cervell. Un personatge caradura, ple de tendresa, sarcasme i bogeria. Ens mostra els efectes adversos de viure en els nostres temps a través de gags absurds i habilitats inusuals. Amb un ritme frenètic i molt humor, Kerol ens sorprèn amb una miscel·lània de malabars excèntrics i beatbox bufó.

Medalla de Plata "Festival Mondial du Cirque de Demain", París 2011

Medalla d'Or "Daidogei World Cup Shizouka", Japó 2018

Medalla de Plata "Daidogei World Cup Shizouka", Japó 2017

Premi especial "Moscow International Festival in Circus Arts", 2017

També us pot interessar...

41è Festival Popular Andaluz

07 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local, que aplega ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades