Programació familiar

Transmissions: Conferència il·lustrada

28 febrer , 18:30 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 60 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Javi Casado i Guille Vidal-Ribas ens expliquen el que saben sobre el que es balla al carrer amb la seva conferència ballada que també forma part del nostre programa Camins Vius

Entrada

Activitat gratuïta

Autoria i interpretació Guille Vidal-Ribas i Javi Casado

Disseny i producció tècnica Fran Ortega

Coproducció Mercat de les Flors, HOP Plataforma de Dansa i Cultura Urbana, El Generador Art i Creació Cultural.

Amb el suport de Centre Cívic Barceloneta, APdC - Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (beca "Carretera i Dansa").

Distribució Vulcana

Fotografia Marta Garcia

Vídeo Marc Costa Films

 

[Consulta aquí la guia didàctica de la proposta]

Conferència Ballada sobre Danses Urbanes

Javi Casado i Guille Vidal-Ribas

Transmissions és una conferència ballada que combina música, audiovisuals, paraula i moviment en viu per explicar les danses urbanes en totes les seves dimensions. Ofereix un discurs dinàmic i accessible per a tots els públics, sigui jove o adult.

On, quan i per què es van generar aquestes formes d’expressió? Què les caracteritza? Com van arribar a casa nostra? Aquestes són algunes de les qüestions que planteja la conferència, així com l’impacte que han tingut no només en l’àmbit de la dansa sinó també en el conjunt de la cultura popular de finals del segle XX i l’actualitat.

Transmissions és fruit d’una investigació realitzada per Guille Vidal-Ribas i Javi Casado, que recull el coneixement adquirit durant més de dues dècades com a ballarins de dansa urbana, i el combina amb informació extreta d’una àmplia base documental i d’entrevistes a figures pioneres i referents nacionals i internacionals en aquest àmbit.

Edat recomanada: a partir d'11 anys

També us pot interessar...

Programació Expandida

Dramatis Club: Clàssics

12 gener , 18:30 h

Un espai de trobada per poder aprofundir en el coneixement de la dramatúrgia i de les arts de l'escena a partir d'algunes qüestions derivades de la programació del Teatre L'Artesà.

Memorias de Adriano

18 gener , 18:00 h

Lluís Homar encarna l’emperador romà Adriano imaginat per Marguerite Yourcenar en el seu famós text, un mandatari tan savi i magnífic com a cec i contradictori.

Programació familiar

ONA

25 gener , 10:30 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

Comprar entrades