Teatre a l'ombra 2020

Tierras del sud - Desde el Prat a Puelmapu

20 juliol , 20:00 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 2 h

Últimes Localitats

AL CARRER. Un viatge al territori ancestral del poble maputxe, passejant per Espais Naturals

Entrada

Gratuït Cal reservar entrada

Dramatúrgia Txalo Toloza-Fernández i Laida Azkona Goñi

Veus Sergio Alessandria (off), Agustina Basso (off), Txalo Toloza-Fernández

Assistència de direcció Raquel Cors

Banda sonora original i disseny de l'espai sonor Juan Cristóbal Saavedra

Disseny espacial: Juliana Acevedo i MiPrimerDrop

Construcció Lola Belles, Mariona Signes i RotorFab-Espai Erre

Educadora Jessica Gutiérrez

Coordinació del procés de recerca Leonardo Gamboa Caneo

Disseny de producció Azkona&Toloza

ACTIVITAT CANCEL·LADA

Un viatge dels d'abans, dels que es planejaven sense recórrer a la Lonely Planet o la guiamundialdeviajespuntocom.

Un viatge d'aquells on et passaves mesos, de vegades anys, llegint tot el que trobaves sobre el teu futur destí mentre preguntaves sense parar a aquells que alguna vegada havien trepitjat el territori. Perquè sabies que un cop allà, el que tocava era oblidar l'après i deixar-te portar.

Aquest viatge a Puelmapu, territori ancestral del poble maputxe, inclou la reconstrucció d'un paisatge que mai vas trepitjar, la visita a un museu nacional sense parets situat enmig d'un bosc de pehuenes i la reescriptura de la història d'un poble que diuen que mai va existir.

Un projecte produït per Azkona&Toloza, Festival Salmon, Antic Teatre i Festival TNT. Subvencionat pel Govern de Navarra amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i el Programa Iberescena.

Amb la col·laboració de Innova Cultural promogut per la Fundació Bancària Caixa Navarresa i l'Obra Social “la Caixa”, Teatre Gayarre, El Graner – Mercat de les Flors, La Caldera, Azala Espazioa, Institut Patagònic de les Arts, L’Estruch de Sabadell i Biblioteca Popular Osvaldo Bayer de Vila La Angostura

També us pot interessar...

Teatre a l'ombra 2025

Balladx II amb Pere Faura i Sarah Anglada

13 juliol , 18:00 h

A L’Artesà volem que tothom balli. I amb aquest “tothom” estan inclosos e incloses, com no podia ser d’una altra manera, infants i famílies. Aquesta serà una trobada transgeneracional i familiar en totes les seves formes

Teatre a l'ombra 2025

La pedra de fusta

13 juliol , 20:00 h

Una experiència transgeneracional que utilitza l’equilibri, la confiança i l’humor per unir les persones, de la mà d'una de les companyies de circ catalanes més reconegudes.

Teatre a l'ombra 2025

Verbena

20 juliol , 20:00 h

Una mirada particular sobre la nostra manera de celebrar, els seus mites, les seves creences i les seves tradicions

Comprar entrades