Presentació de la Temporada d'Arts en Viu

18 gener , 18:00 h

    • Serveis:

Presentem la temporada d'Arts en Viu del Prat!

Comença un nou itinerari. La temporada de febrer a juny obrirà nous horitzons i preguntes... Si voleu descobrir cap on us portarà la primavera de les Arts en Viu al Prat, aquest és el moment per fer-ho!

Entrada lliure

 

Descobreix aquí la Presentació de la Programació Familiar!

 

Els i les participants en les Presentacions de Temporada, tindràn accés a la PREVENDA EXCLUSIVA de diumenge 19 de gener

A la taquilla del Teatre L'Aretsà: de 17 a 21 h

En línia: a partir de les 20 h

També us pot interessar...

41è Festival Popular Andaluz

07 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local, que aplega ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades