Presentació de la Programació Familiar

19 gener , 10:30 h

    • Serveis:

Vine amb la teva canalla per conèixer què hem preparat al Prat per gaudir amb tota la família

Alimentar l’ànima dels 0 als 12 anys és la millor manera de construir un món millor, amb esperit crític i imaginació! Aquesta temporada dediquem un espai molt especial al descobriment de l’univers familiar de les Arts en Viu. .

Entrada lliure

Descobreix aquí la Presentació de la Temporada d'Arts en Viu!

 

Els i les participants en les Presentacions de Temporada, tindràn accés a la PREVENDA EXCLUSIVA de diumenge 19 de gener

A la taquilla del Teatre L'Aretsà: de 17 a 21 h

En línia: a partir de les 20 h

També us pot interessar...

41è Festival Popular Andaluz

07 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local, que aplega ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades