Pràctiques escèniques

Pràctica escènica: Transmissions i les danses urbanes

29 novembre , 10:00 h

  • Idioma: Català i castellà
  • Duració: 1 h
    • Serveis:

Pràctica escènica amb Guille Vidal-Ribas i Javier Casado

Inscripció

Inscripcions a partir de dilluns 16 de novembre, a les 12 h

ACTIVITAT CANCEL·LADA

Vine a conèixer la història de les danses urbanes i fer-la passar pel teu cos. Ballem juntes!

Edat recomanada: de 10 a 16 anys

També us pot interessar...

Obertura del laboratori "Poemas dentales"

08 novembre , 17:00 h

Com a part de la seva residència al vestíbul de L'Artesà obrint la seva creació a la comunitat que habita i visita aquest espai cada tarda, l'artista Javier Mansilla presenta una instal·lació participativa que acosta la recerca al públic.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades