Programació Expandida

Post-funció de "Los gestos"

16 març , 21:30 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 1 hora

Post-funció de l'espectacle "Los gestos" de Pablo Messiez amb el director acompanyat d'Albert Boronat

Entrada

Accés lliure.

Cada nova obra és un intent per entendre alguna cosa més sobre l'especificitat del teatre. Provocar una experiència que adquireixi el seu millor sentit allí. I com el teatre és un laboratori de món, cada nova obra és un intent per entendre alguna cosa més sobre la vida. Cada nova obra és un intent impossible. “Anem a no arribar, però anirem”. Així reflexiona el dramaturg i director d'escena Pablo Messiez sobre el teatre i el procés de creació, a partir de la seva obra "Los gestos". Després de la presentació d'aquest espectacle al Teatre L'Artesà, el creador escènic i dramaturg Albert Boronat conversarà amb el mateix Pablo Messiez per aprofundir sobre aquestes qüestions i altres en una post-funció al vestíbul del teatre. 

Aquesta activitat forma part de la Programació Expandida de l'espectacle Los gestos, que tindrà lloc dissabte 16 de març a la Sala Gran del Teatre L'Artesà.

També us pot interessar...

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Balladx IV: Tango queer, amb Ariadna Zaehnsdorf

19 desembre , 18:00 h

Com a activitat paral·lela al concert "Al sur del tango" de Martirio, tindrem una masterclass de tango a càrrec de Ariadna Zaehnsdorf.

Al sur del tango

19 desembre , 20:00 h

La cantant Martirio presenta la seva visió del tango argentí, fusionant les arrels d’una i altra banda de l’Atlàntic en un deliciós concert en format quartet.

Comprar entrades