Para cuatro jinetes

27 abril , 21:30 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 1 h 15 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Després de l'èxit nacional de la seva òpera prima, Mucha Muchacha, les quatre amazones d'aquesta companyia tornen a rellegir la dansa popular aliant-se amb Los Voluble i Celso Giménez (La Tristura) per a oferir-nos una rave folklòrica que cavalca a través dels temps.

Entrada

ENTRADES A LA VENDA A PARTIR DE DIMARTS 6 DE FEBRER A LES 17H 

Totes les tarifes inclouen despeses de gestió (0,50€)

Preu 18 €  + 0’50€ de despeses de gestió

Anticipada 15 € + 0’50€ de despeses de gestió

Tarifa Joves.Prat 5 € + 0’50€ de despeses de gestió (imprescindible presentar DNI)

Més informació i condicions de les tarifes aquí.

 

ESPECTACLE RECOMANAT A PARTIR DE 16 ANYS

Una obra de Mucha Muchacha

En escena Ana Botía, Marta Mármol, Belén Martí Lluch, Marina De Remedios Y Los Voluble

Fora d’escena Celso Giménez

Audiovisuas i espai sonor Los Voluble

Disseny de il·luminació Carlos Marquerie

Disseny de vestuari Carlos Carvento

Disseny de vestuari Rafa Garhes

Connexió folklòrica Kike Arias

Pandero Ángela Calvo Y Arian Yahyaee

Cante de trabajo Maria Rodés

Cant redoblat Francesca Joan

Disseny sonor Adolfo García

Coordinació tècnica Cristina Bolívar

Cap tècnic En Gira Raúl Baena

Assistent de producció Laura Cortés

Fotografia Mario Zamora Y Selena Martí

Registre audiovisual Alván Prado

Una coproducció de Mucha Muchacha amb el Teatre Principal de Palma

Amb la col·laboració de Réplika Teatro, Centro Coreográfico Canal

Amb el suport de Goethe-Institut Madrid

Amb les ajudes a la creació de Ayuntamiento De Madrid

Para cuatro jinetes

Mucha Muchacha i Los Voluble

«Algú ens recordarà, ho afirmo, fins i tot en una altra època». (Safo)

Deixem que les mateixa Mucha Muchacha ens expliquin de què va aquesta rave...:

“Portem tota la vida estudiant història de la dansa espanyola i folklore i, en algun sentit, sempre ens havia semblat aliè. Domesticar i academitzar la vida, la celebració, els costums, és sempre una tasca complexa. Però últimament, potser per haver agafat una mica de distància amb l'escola, ens hem anat reenamorant d'aquest cos que cerca, que es trenca, que tracta d'ajuntar-se desesperadament amb altres cossos, una vegada i una altra, a través dels segles.

Amb la nostra primera peça buscàvem mares, pares, referents, en les Sinsombrero, les dones de la Generació del 27. Amb aquesta segona obra, que qualsevol artista tem, continuem buscant respostes una mica més lluny. És possible parlar més enllà dels temps? Som capaços, en aquest moment, simplement d'escoltar? Es pot imaginar la dansa del futur? Val del Omar deia que cal entrar en la nit per a il·luminar-se amb foc. Per a nosaltres el folklore és la nit d'aquest projecte: un lloc immens, misteriós i moltes vegades confús, eixamplat per llegendes, ritus, festes i balls que hem creat al seu voltant al llarg de la història.

Mai sabrem del tot com es ballava. I potser, ha deixat d'importar-nos. És possible que fa dos segles es cantés a coets que encara no s'havien inventat? Aguanta en el cos un tatuatge més de tres mil anys? Aquesta nit almenys sí.

I, qui sap, si Safo tenia raó potser això serà també folklore per a algú quan ja no siguem aquí. Deixeu-nos creure que sí. De totes maneres, mai ho sabrem; vosaltres tampoc. Per això mateix, dansem en aquest camp de ball fins a l'alba. Existim ferament o almenys de manera tendra, humil i desesperada.”

També us pot interessar...

Osmose

08 març , 21:00 h

Osmose és una pregunta escènica canalitzada a través de la música i les seves corporalitats, on l'artista multidisciplinària i compositora Mercedes Peón construeix un relat crític sobre els efectes del capitalisme en les nostres vides.

La Moderna

For(d) Fiesta

14 març , 20:00 h

La ballarina i coreògrafa pratenca Olga Clavel rep el suport del programa La Moderna per a una nova creació sobre els aspectes més íntims del seu procés creatiu.

Los gestos

16 març , 20:00 h

En la seva última peça, el creador argentí explora la lògica pròpia del teatre a partir de posar el focus en els gestos. Pablo Messiez presenta el seu nou treball com “un intent de veure com pensa el teatre, de què està fet, quina és la seva lògica pròpia”.

Comprar entrades