Maig en dansa 2019

Moure el cos. Taller de moviment

04 maig , 10:00 h

En aquest taller indagarem en la forma en com el cos sustenta una experiència i ens dóna opcions per a poder establir un diàleg, una conversa o un context des d’on estar plegats. Tot fent ús de possibilitats com a grup i com a individus, reflexionem sobre certs rols i certes temàtiques com la confiança, el lideratge, les emocions, els límits o la capacitat de ser afectats a partir de possibilitats pràctiques que tenen el cos i el moviment com a principal canal comunicatiu.

En aquest taller, a càrrec del ballarí i coreògraf Quim Bigas, indagarà en la forma en com el cos sustenta una experiència i ens dóna opcions per a poder establir un diàleg, una conversa o un context des d'on estar plegats.

Tot fent ús de possibilitats com a grup i com a individus, reflexionem sobre certs rols i certes temàtiques com la confiança, el lideratge, les emocions, els límits o la capacitat de ser afectats a partir de possibilitats pràctiques que tenen el cos i el moviment com a principal canal comunicatiu.

Sempre tenint al cap les dinàmiques del grup, la sessió es va desenvolupant a partir de la nostra forma d'integrar-nos i formar-ne part. D'aquesta manera, la conversa i la capacitat de reflexió grupal és una font important per entendre les possibilitats del cos en relació als contextos en els quals és trobar. La sessió deixarà espai de discussió i reflexió que ens ajudin a generar un discurs crític cap a l'acte de moure's i les seves relacions.

Durant aquest taller, farem activitats físiques molt variades i de caràcters molt diversos, que van des de moviments més petits i quasi invisibles a moviments enormes, de treball individual a treball de tot el grup. La sessió es desenvoluparà de forma progressiva i té com a premissa potenciar certs sentits com la vista, l'escolta o el tacte com a fonts rellevants per a generar moviment.

Gairebé totes les activitats estan pensades per tal que tothom les pugui realitzar i no és necessari cap mena de coneixement previ per poder-les du a terme.

El taller s'adscriu dins el cicle Maig en dansa

També us pot interessar...

41è Festival Popular Andaluz

07 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local, que aplega ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades