'Molta Merda!': Creació escènica comunitària

28 gener , 18:00 h

Presentació de "Molta Merda!", un nou espai d’iniciació i pràctica teatral al Ribera al que s'explorarà el potencial expressiu i creatiu de cadascú a partir del joc i l’experimentació i es reflexionarà sobre el riure amb l'acompanyament de la Cia. Escarlata

Inscripció

Gratuït amb inscripció prèvia, disponible presencialment al Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa.

T’imagines formar part d’un projecte teatral que connecta persones, històries i el riure des d'una mirada escènica? Us convidem a formar part de "Molta Merda!", un projecte que és molt més que un taller de teatre: és una experiència col·lectiva on la creativitat i la comunitat prenen el protagonisme.

Durant les sessions s'exploraran noves formes d’expressió, descobrireu el vostre potencial artístic, i participareu en trobades úniques per donar forma a una creació escènica col·laborativa de la que no podem fer-vos spoiler, ja que seran les persones participants qui definiran com serà i el que passarà. Una experiència on la comunitat no només omple les butaques: aquí sereu les creadores, artistes i impulsores d’un art viu i transformador.

El Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa és l’escenari perfecte per aquesta aventura creativa, oferint un espai obert a la descoberta, el joc i la col·laboració. Si us agrada experimentar i crear en bona companyia, aquesta és la vostra oportunitat!

Tot plegat amb l'acompanyament de la companyia Escarlata, que treballen amb una metodologia que es basa a no imposar res, en deixar surar les propostes que surten de les mateixes participants i que utilitzen la rialla com una eina d’expressió, transformació i llibertat. 

Desitjar "molta merda" al món escènic ve de l’època dels carruatges: quanta més femta deixaven els cavalls davant el teatre, més èxit tenia l’espectacle. Avui dia, s’utilitza com una manera simbòlica i afectuosa de desitjar bona sort entre les persones del món escènic.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia. Aforament limitat!

A partir de 16 anys.

Amb possibilitat de servei de canguratge (amb reserva prèvia).

També us pot interessar...

Plata

05 juliol , 20:00 h

Els Jardins de la Pau es transformen en un gran espai de joc i moviment amb PLATA, la proposta del Col·lectiu Big Bouncers distingida amb el Premi de la Crítica 2023 al Millor Espectacle de Carrer.

Balladx V amb Big Bouncers

12 juliol , 18:00 h

A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!

Refugi

12 juliol , 20:00 h

Torna Manolo Alcántara al Pati de L'Artesà, ara per transformar el cable, el risc i l’equilibri en una peça íntima que parla de les pors, els canvis vitals i la necessitat de continuar avançant.

Comprar entrades