MLNSCTS.PRT: presentació dels processos de creació col·lectius

02 juliol , 22:00 h

Mostra a l’aire lliure dels processos de creació col·lectius de la tercera edició de MLNSCTS.PRT

Mostra a l’aire lliure dels processos de creació col·lectius ‘Me ocupo del sonido y el sentido vendrá solo’, un projecte de cant coral experimental impulsat per Noela Covelo; ‘Handi’, un film mut dirigit per Lluís Bullón i ‘Klub de los fragmentos disléxicos’, una correspondència literària amb membres del grup de teatre jove de la Volksbühne berlinesa, el P14.

Cal accedir al recinte 10 minuts abans del començament de l’activitat. En cas contrari, l’organització podrà reassignar la localitat a una altra persona.

També us pot interessar...

Buleriando X

27 juny , 19:00 h

La Escuela de Flamenco Mavi Arias és una acadèmia de dansa de la ciutat que porta a terme durant l’any una acció sostinguda de formació i pràctica artística en el camp de la dansa

Festival Dance Summer 2026

28 juny , 11:00 h

L’AV Sant Cosme i Sant Damià és una entitat d’àmbit local que desenvolupa la seva activitat per a millorar la vida dels veïns i veïnes del barri de Sant Cosme. D’entre la seva activitat està la pràctica de la dansa

Plata

05 juliol , 20:00 h

Els Jardins de la Pau es transformen en un gran espai de joc i moviment amb PLATA, la proposta del Col·lectiu Big Bouncers distingida amb el Premi de la Crítica 2023 al Millor Espectacle de Carrer.

Comprar entrades