Programació familiar

Lab en família: Blink Magic

20 octubre
1r passi: 16:45 a 17:15 h 2n passi: 17:45 a 18:15 h

Laboratori recomanat per a famílies amb infants de 2 i 3 anys. La cia Blink Flash ens convida a explorar i descobrir el moviment del propi cos a partir d’una experiència màgica, Blink Magic.

Inscripció

Inscripcions gratuïtes

Idea i creació Blink Flash

Coreografia Montse Roig i Marina Cardona

Dramatúrgia Joan Casas

Interpretació Montse Roig o Marina Cardona

Assessorament màgia Hausson (Jesús Julve)

Música i espai sonor Marta Roma

Vestuari Viviane Calvitti 

Escenografia Yaiza Ares

Il·luminació Marc Lleixa

Producció Caroline Giffard 

Laboratori recomanat per a famílies amb infants de 2 i 3 anys. 

La cia Blink Flash ens convida a explorar i descobrir el moviment del propi cos a partir d’una experiència màgica, Blink Magic.

A partir del joc, treballarem la capacitat de sorpresa i buscarem la màgia sense ser mags. Una invitació a viatjar i fer volar la imaginació i a descobrir la màgia en la quotidianitat, en els objectes més propers. En definitiva, una exploració a través del joc i el moviment com a motor expressiu per compartir aventures màgiques

Blink Flash és una companyia de dansa-teatre per als més menuts i les seves famílies. L’objectiu de les seves obres és mostrar les emocions a través del cos i del moviment d’una manera poètica i contemporània

 

També us pot interessar...

Conferència actuada sobre “1936”, una obra sobre la Guerra Civil

02 desembre , 12:00 h

En el context de l’itinerari sobre Memòria Històrica per a Batxillerat de Camins Vius de L’Artesà i l’Arxiu Municipal del Prat de Llobregat, obrim a tothom les portes d’aquesta conferència pensada per a explicar la Guerra Civil Espanyola

Vetllada de Nadal Esplai Sant Pere i Sant Pau

13 desembre , 17:30 h

L’Esplai Sant Pere i Sant Pau és un esplai vinculat a la parròquia de Sant Pere i Sant Pau, que treballa amb infants i jovent des del compromís i l’educació en el camp del lleure.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Comprar entrades