L'A x L]: Los Manises

16 novembre , 13:00 h

Aquesta còctel musical té tots els elements per fer un vermut inoblidable, en una programació molt especial de La Capsa en col·laboració amb L'Artesà,

Entrada

 

 

 

Des de la seva primera demo allà cap al 2016, Los Manises no han parat d'experimentar i donar-li voltes a la "música de guitarres" que compon la base del seu so. Tot i que no ho sembli, les seves influències van des de Tears for Fears a Mew, passant per Talking Heads o Silver Apples. Sent el Folk i el Genre World es seus altres dos pilars.

Víctor i Rubén vivien còmodes en un discurs 100% autoreferencial que sovint els serveix com pretext per fer música junts. Entre el Chinchón i la Dama de Elche, aconsegueixen posar totes les seves bromes internes, algunes d'elles bastant antigues, que portades a l'àmbit musical es poden arribar a ressignificar.

Després de la publicació d' "Aristocracia y Underground" (Montgrí, 2020), un EP de 5 cançons marcat per la pandèmia, el 2023 van tornar amb "Todas Son Correctas", el seu primer disc de llarga durada en el que, per primera vegada, treballen la producció amb algú extern: Isidro Acedo (I-Ace). Isidtro i la seva visió més propera al Hip-Hop i als sons electrònics, ha sigut totalment determinant per al resultat final del disc, sabent contemporitzar a cada moment quin de "tots els camins són possibles" era el bo per a cada cançó.

Quasi tot val en la coctelera de sons de Los Manises, la millor banda sonora per un vermut de novembre!

Podeu escoltar-los aquí!

També us pot interessar...

Vetllada de Nadal Esplai Sant Pere i Sant Pau

13 desembre , 17:30 h

L’Esplai Sant Pere i Sant Pau és un esplai vinculat a la parròquia de Sant Pere i Sant Pau, que treballa amb infants i jovent des del compromís i l’educació en el camp del lleure.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Sara San Gregorio

16 desembre , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Comprar entrades