INDISCIPLINATS

Indisciplinats: Verde Prato

18 desembre , 20:30 h

Concert del projecte en solitari d'Ana Arsuaga: Verde Prato

Verde Prato és el projecte d’Ana Arsuaga, nascuda el 1994 a Tolosa. Va estudiar Belles Arts a la Universitat del País Basc on també va cursar un màster de pintura. Viu a Bilbao, on pinta i toca al grup Serpiente a més de al seu projecte en solitari. A Verde Prato experimenta sobretot amb la veu i també amb un looper i un teclat. L’interessa la unió que s’estableix entre la melodia i les paraules, a través del cant, així com indagar en la relació tan directa amb l’oient, pròpia de la música. L’influencien molt les cançons populars, sobretot les basques, tant en el tipus de melodia i de funció central de la veu, com en les característiques de l’Euskera, un idioma que fa que les cançons s’estructurin d’una manera particular. També intenta no posar frens a la hora de barrejar components de música que escolta, molt diferents entre sí; i això s’aprecia sobretot a les bases.

Tant a les lletres com en l’elecció de pocs elements al composar la música, l’Ana Arsuaga aposta per la senzillesa, ja que l’interessa la força i presencia que agafa així cada element.

 

També us pot interessar...

41è Festival Popular Andaluz

07 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local, que aplega ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades