INDISCIPLINATS

* HIT ME IF I'M PRETTY * o Vladimir Maiakovski es va suïcidar per amor –DEIXALLES–

16 desembre , 20:00 h

L'artista pratenca Juana Dolores mostra al cicle Indisciplinats el procés de creació de la seva segona peça teatral

Entrada

Preu 6 €     Abonament cicle Indisciplinats 24 €

* HIT ME IF I'M PRETTY * o Vladimir Maiakovski es va suïcidar per amor –DEIXALLES–

Juana Dolores

Exposició dels processos residuals de la dramatúrgia de la 2a peça teatral de l'artista pratenca Juana Dolores entorn l'amor, el subjecte desitjador i l'objecte desitjat. 

Juana Dolores és actriu, dramaturga i directora d'escena, també poeta i vídeoartista. La seva obra està travessada pel diàleg entre la tradició, la cultura popular i la fragmentació contemporània, i la tensió entre les ideologies i la bellesa. Ha publicat Bijuteria (premi Amadeu Oller, 2020, Edicions Galerada); i, després de LIMPIEZA (2020) i SANTA BÁRBARA (2020), ha escrit i dirigit MISS UNIVERSO (2021, Temporada Alta), un curtmetratge que oscil·la entre el vídeoart i el vídeoassaig. Actualment està de gira amb la seva primera peça de teatre # JUANA DOLORES # * massa diva per a un moviment assembleari * (2019-2020, Antic Teatre). 

Aquesta activitat forma part d'Indisciplinats, un cicle de propostes escèniques, visuals, performatives i comunitàries que ocuparan els centres cívics de la ciutat, l’Escola d’Arts Visuals del Prat, el Centre d’Art Torre Muntadas, L’Artesà i La Capsa del 16 al 18 de desembre per gaudir de la creació artística contemporània.

 

 

 

També us pot interessar...

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Sara San Gregorio

16 desembre , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Balladx IV: Tango queer, amb Ariadna Zaehnsdorf

19 desembre , 18:00 h

Com a activitat paral·lela al concert "Al sur del tango" de Martirio, tindrem una masterclass de tango a càrrec de Ariadna Zaehnsdorf.

Comprar entrades