Girl Supreme. Festival Final de Curs La Beat Urban

08 juliol , 18:00 h

  • Duració: 2 h
    • Serveis:

Festival de Final de curs de la Beat Urban

Girls Supreme

Quines són les millors veus negres de la història? el festival vol ser un recorregut històrico - musical d'aquestes cantants, des dels inicis de la música fins a l'actualitat.

Coreografia i direcció Berto Rodríguez Barea.

 

 

També us pot interessar...

Balladx V amb Big Bouncers

12 juliol , 18:00 h

A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!

Refugi

12 juliol , 20:00 h

Torna Manolo Alcántara al Pati de L'Artesà, ara per transformar el cable, el risc i l’equilibri en una peça íntima que parla de les pors, els canvis vitals i la necessitat de continuar avançant.

Balladx VI amb Electroverdiales

19 juliol , 18:00 h

Res millor que ballar totes juntes a la Sala Gran de L’Artesà, per escalfar els cossos just abans de la festa que muntaran al pati aquest grup d’electrònica i flamenc, vinguts directament des de Màlaga!

Comprar entrades