Girl Supreme. Festival Final de Curs La Beat Urban

08 juliol , 18:00 h

  • Duració: 2 h
    • Serveis:

Festival de Final de curs de la Beat Urban

Girls Supreme

Quines són les millors veus negres de la història? el festival vol ser un recorregut històrico - musical d'aquestes cantants, des dels inicis de la música fins a l'actualitat.

Coreografia i direcció Berto Rodríguez Barea.

 

 

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre 26 - gener 27

04 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a gener sortiran a la venda dimarts 6 d'octubre de 2026 a les 17h.

Dones valentes

18 octubre , 18:00 h

Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.

Dijous Teatre

El demà d'ahir

22 octubre , 20:00 h

La música del Barroc dialoga amb peces des de les primeres partitures escrites per a violoncel fa més de tres segles. La senzillesa i profunditat les uneix. I pel camí, el misteri, la pausa i la fragilitat s'entrellacen amb la fluïdesa, el discurs i el foc.

Comprar entrades