Segueix-nos
08 juliol , 18:00 h
Duració: 2 h
Festival de Final de curs de la Beat Urban
Girls Supreme
Quines són les millors veus negres de la història? el festival vol ser un recorregut històrico - musical d'aquestes cantants, des dels inicis de la música fins a l'actualitat.
Coreografia i direcció Berto Rodríguez Barea.
18 octubre , 18:00 h
Aina Tur i Glòria Balañà i Altimira proposen una dramatúrgia a partir d’aquest llibre colpidor de la periodista Txell Feixas Torras, Premi Nacional de Periodisme 2023: històries de resistència, de rebel·lia, d’empatia. De coratge o de pura supervivència. De lluita i dignitat.
22 octubre , 20:00 h
La música del Barroc dialoga amb peces des de les primeres partitures escrites per a violoncel fa més de tres segles. La senzillesa i profunditat les uneix. I pel camí, el misteri, la pausa i la fragilitat s'entrellacen amb la fluïdesa, el discurs i el foc.
25 octubre , 11:00 h
La cia EIA presenta un taller per a explorar conjuntament la temàtica del temps que passa, i com afrontar els canvis que provoca, experimentant les vivències de diferents generacions.