Segueix-nos
01 maig , 18:00 h
Duració:
Aniversari de la fundació de la Casa de Aragón del Prat
Per aconseguir entrades, caldrà que us poseu en contacte amb l'entitat organitzadora.
Professora de cant Ana Pilar Guillen Junta directiva Casa de Aragón Olga Sánchez Campos
Aquest any volem tornar a celebrar l'Aniversari de la fundació de la Casa de Aragón del Prat, oferint a la població pratenca una mostra de balls i cants aragonesos coincidint amb el 43 aniversari de la inauguració de la nostra entitat.
05 juliol , 20:00 h
Els Jardins de la Pau es transformen en un gran espai de joc i moviment amb PLATA, la proposta del Col·lectiu Big Bouncers distingida amb el Premi de la Crítica 2023 al Millor Espectacle de Carrer.
12 juliol , 18:00 h
A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!
12 juliol , 20:00 h
Torna Manolo Alcántara al Pati de L'Artesà, ara per transformar el cable, el risc i l’equilibri en una peça íntima que parla de les pors, els canvis vitals i la necessitat de continuar avançant.