Festib@ll 2023

08 octubre , 18:00 h

  • Idioma: català
  • Duració: 1,30
    • Serveis:

Festival de balls a benefici de l'Associació de Familiars d'Alzheimer

Entrada

12 €  + 0’50 € de despeses de gestió

Direcció i coordinació Mercè Rull Giner

Presentació Alba Martínez Rull

Mostra de diferents companyies de dansa i ball de la ciutat i de la comarca, a benefici de l'Associació de Familiars d'alzheimer i altres demències del Baix Llobregat. La direcció i coordinació van a càrrec de Mercè Rull Giner i la presentació d'Alba Martínez Rull

 

 

També us pot interessar...

Els fills

10 abril , 20:00 h

La Brutal ens presenta un drama íntim i punyent escrit per Lucy Kirkwood sobre el deute generacional, la responsabilitat ètica i el món que deixarem als nostres fills, i les possibilitats de reescriure el futur.

Dijous Teatre

Idiòfona

16 abril , 20:00 h

Un diàleg entre l’home i la matèria durant el qual es construeix una gran instal·lació sonora en l’espai públic amb la participació del públic. Una artesania escènica del moviment i de la manipulació d’objectes. Un treball col·laboratiu convertit en una mena de ritual ancestral.

Programació familiar

Loo

19 abril , 10:30 h

Un espai màgic, amb especial atenció a la idea de proximitat, per estimular els sentits i la imaginació dels més menuts, per a un espectacle de teatre familiar no convencional i molt sensorial.

Comprar entrades