Els Pastorets o l’Adveniment de l’Infant Jesús

29 desembre , 18:30 h

  • Idioma: Català

Últimes Localitats

Els pastorets o l'adveniment de l'Infant Jesús, a càrrec de la Cia. Els Pastorets

Entrada

Preu: 6 €.

Venda anticipada en línia i als punts de venda habituals

 

La Cia Els pastorets presenta la ja tradicional peça d'Els Pastorets, en versió de Josep Ma Folch i Torres

També us pot interessar...

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

19 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

La Moderna

Quotidian Records presenta Potaje

20 febrer , 20:00 h

“Potaje” és una manera de compartir els relats i imatges entrellaçades amb identitats i històries, elaborant un bon puchero musical amb tocs performatius i aromes d'oralitat.

Programació familiar

Tumbalafusta

23 febrer , 12:00 h

Una proposta de teatre familiar que combina el teatre de text, el teatre d’objectes i la música en un imaginatiu viatge on intèrprets i espectadors compartiran preguntes sobre com funciona el món.

Comprar entrades