El poema de Nadal

03 gener , 18:30 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 45 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

La gent jove dels pastorets presenta aquest clàssic nadalenc

Entrada

Entrada gratuïta

rapsodes Maria Val, Judith Vélez, Marta Fernández i Roger Novillo

El Poema de Nadal que Josep M. de Sagarra Sagarra va escriure l'any 1931 ha esdevingut un dels relats poètics més arrelats a casa nostra, i ràpidament es va integrar
en el nostre imaginari nadalenc.
Segarra construeix un relat punyent i dramàtic, que ens interpela directament i ens porta als sentiments més profunds i als records d'infantesa. Ens parla de la joia del Nadal, dels pastors, del pessebre, de la mula i el bou, de l'estrella... i els embolcalla de màgia i de misteri.
Enguay la secció jove de la Companyia els Pastorets amb molta il·lusió ens acosten aquest clàssic nadalenc que any rere any es representa arreu de Catalunya. Maria Val, Judith Vélez, Marta Fernández i Roger Novillo seran els encarregats de posar-hi veu i cos. 

"Quan ve Nadal, la cançó del miracle,
amb pessebre de molsa i arboç,
ens fa pensar en unes ganes molt vives,
ens fa pensar en un desig de debò
de donar coses al Noi de la Mare,
coses que vinguin de dintre del cor...",
 

També us pot interessar...

Teatre a l'ombra 2025

Txabi Franquesa presenta "Escocía"

03 juliol , 21:00 h

L'humorista, un clàssic ja de les últimes sis temporades d’El Club de la Comedia, presenta el seu últim monòleg, històries quotidianes contades amb una inversió en realitat que no deixa indiferent a ningú

Teatre a l'ombra 2025

Balladx I amb MontdeDutor

06 juliol , 18:00 h

A L’Artesà volem que tothom balli i per això hem convidat a Jorge Dutor i Guillem Mont de Paloll, MontdeDutor, per a que dinamitzin aquest primera ballada col·lectiva de L’Artesà.

Teatre a l'ombra 2025

Famulus 4.0

06 juliol , 20:00 h

Quatre persones i un gos robot. Un diàleg entre allò humà i allò artificial. Teatre, dansa, intel·ligència artificial en una autoficció dissenyada per a espais públics.

Comprar entrades