Programació familiar

El màgic d’Oz

07 febrer , 18:00 h
18:00 h. Primera sessió: 6 de febrer, a les 18:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 1 h i 30 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

La història de la Dorothy apropada al públic d’avui. Un homenatge a les històries d’aventures i d’aprenentatge, un gran cant a l’amistat i al poder que tots guardem a dins i que moltes vegades no som capaços de veure.

Entrada

Preu 6 € Anticipada 4,5 €

Direcció David Selvas

Dramatúrgia Marc Artigau i David Selvas

Interpretació Elena Gadel, Mercè Martinez, Jordi Vidal, Robert González, Damaris Aragón, Marc Pociello, Jana Galindo i Roser Dresaire. Amb la col·laboració de Bàrtok Meyer Delgado

Escenografia Raquel Ibort

Audiovisuals Joan Rodón

Il·luminació Jaume Ventura

Espai sonor Òscar Villar

Vestuari Maria Armengol

Caracterització Clàudia Abbad

Composició musical Paula Jornet i Arnau Vallvé

Direcció musical Andreu Gallén

Coreografia i moviment Pere Faura

Confecció de vestuari Marta Pell

Assesorament de màgia Sergi Armentano

Ajudant d’audiovisuals Laura Roda

Ajudantia de direcció Daniel J. Meyer

Cap tècnic La Brutal Arnau Planchart

Regidora Irene Fernández Zurano –  Nené

EL MÀGIC D'OZ, La Brutal. Dirigit per David Selvas

El Màgic d’Oz és una de les històries que més ha impactat els infants (també els adults) durant generacions. La seva influència, tant al cinema com a la literatura, és un fet innegable. Sota una idea ben senzilla: un huracà s’endú la Dorothy i aquesta vol arribar a la ciutat Maragda per demanar-li al gran Màgic tornar a casa, es construeix una història universal. Que beu de la tradició dels contes que s’han transmès de generació en generació (amb la gran influència dels germans Grimm) fins a revolucionar la nova manera d’explicar històries. Més enllà de les peripècies, més enllà de la bruixa de l’Oest, de les rajoles grogues, de les sabates de rubí vermelles – elements tots icònics de la nostra cultura-… els tres amics que l’acompanyaran: l’espantaocells, R@b@t, i la lleona exploren la fragilitat humana. La por, el cor i la intel·ligència. Les matèries primeres de qualsevol ésser humà.

Una coproducció La Brutal i el Grec 2020 Festival de Barcelona amb el suport de l’ICEC de la Generalitat de Catalunya

Edat recomanada: a partir de 10 anys

 

Escolta la llista de reproducció de les cançons de l'espectacle aquí

També us pot interessar...

Ai! La misèria ens farà feliços

22 febrer , 18:00 h

Pere Arquillué, Joan Carreras, Daniela Brown i Laura Conejero en una comèdia filosòfica amb actors, robots i unes peces de Calderón de la Barca pel mig, sobre el futur de la humanitat, cada vegada més deshumanitzada.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

24 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Dijous Teatre

Cau

26 febrer , 20:00 h

Espectacle amb una escenografia immersiva impactant que, a través del llenguatge corporal i el teatre visual, contraposa el món lliure de la infantesa amb la pèrdua de valors i creences del món adult.

Comprar entrades