Programació Expandida

David Carabén, presenta el seu llibre "La forma d'un sentit"

29 gener , 19:00 h

David Carabén ens presenta el seu llibre "La forma d'un sentit" en el que comenta les millors cançons de Mishima, i també explica el seu univers creatiu.

David Carabén presenta el seu llibre "La forma d'un sentit" al Cèntric Espai Cultural, com a programació expandida de "Mishima. Ara i aquí - XX aniversari", espectacle que es podrà veure el dissabte 1 de febrer, a les 20.30 h, al Teatre L'Artesà - Sala Gran. 

Una oportunitat per conèixer l'univers creatiu del David Carabén i les millors cançons de Mishima, comentades pel seu autor.  

Mishima és avui dia el grup que està més en forma del panorama nacional i David Carabén, el líder, és una de les figures centrals d'aquesta escena, per carisma, talent i presència. Les seves lletres marquen un abans i un després en la manera de fer música en aquest país. Mai ningú abans, des del pop, havia cantat d'aquesta manera a l'amor. I per això ha arribat el moment de donar-li el caire literari que es mereixen, així com ha passat amb els grans lletristes del pop anglosaxó com Lou Reed, Bob Dylan, Leonard Cohen...

David Carabén (Barcelona, 1971) és cantant, compositor i guitarrista del grup Mishima. Fora dels escenaris escriu sobre esports a La Vanguardia, tot seguint la tradició futbolera del seu pare.

La seva carrera musical va començar l’any 1993 quan va acabar la carrera de Ciències Polítiques fent un Erasmus a França, on va conèixer el músic Julien Guerràs, el qual el va introduir en l’univers musical.

Sis anys més tard crea el grup Mishima juntament amb Marc Lloret, Dani Vega, Alfons Serra i Xavi Caparrós, amb els que ha publicat  nou discos. El seu darrer, Ara i res, va ser guardonat amb dos premis Enderrock, un per al Millor disc de l’any 2017 i l’altre pel millor disc Pop-Rock.

La seva faceta de poeta també ha estat destacada, va ser premiat amb el X Premi Miquel Martí i Pol al Certamen Terra i Cultura per l’adaptació de Tot són preguntes.

Entrada gratuïta limitada a l'aforament 

També us pot interessar...

Ai! La misèria ens farà feliços

22 febrer , 18:00 h

Pere Arquillué, Joan Carreras, Daniela Brown i Laura Conejero en una comèdia filosòfica amb actors, robots i unes peces de Calderón de la Barca pel mig, sobre el futur de la humanitat, cada vegada més deshumanitzada.

Camins Vius, alimentem l'ànima

Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco

24 febrer , 17:30 h

Un espai de trobada i diàleg per al professorat i totes les persones interessades en la crüilla entre art i educació, amb l’objectiu de reflexionar sobre pràctiques artístiques aplicades a l’aula, amb l’acompanyament d'artistes.

Dijous Teatre

Cau

26 febrer , 20:00 h

Espectacle amb una escenografia immersiva impactant que, a través del llenguatge corporal i el teatre visual, contraposa el món lliure de la infantesa amb la pèrdua de valors i creences del món adult.

Comprar entrades