Concert: La Bien Querida en acústic

22 octubre , 21:00 h

Últimes Localitats

La Bien Querida presenta "Brujería" en acústic

Entrada

Preu 15 €     Anticipada 10 €

Després d'haver signat aquella trilogia que va ser "Premeditación, Nocturnidad y Alevosía" i del seu últim treball, "Fuego", no ens hauria d'estranyar que el sisé àlbum en la carrera d'Ana Fernández-Villaverde s'anomeni "Brujería". Però el joc de miralls és radical, perquè "Brujería", és probablement el disc amb el qual parla de sentiments de forma més oberta i clara, a on les cançons toquen el misteri tangencialment per entrar de manera profunda en la lírica i l'èpica. Un àlbum sobre l'amor, descarnat i a flor de pell, sense metàfores com a ella li agrada. Obscur i lluminós on cada cançó s'encadena irremeiablement amb la següent.

També us pot interessar...

La brama del cérvol

23 novembre , 18:00 h

Després de 'Le congrès ne marche pas', La Calòrica torna a L’Artesà amb una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva. Ansietat, connexió i una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Comprar entrades