Concert de Nadal Simfonia dels Herois

21 novembre , 19:00 h

  • Duració: 2 h
    • Serveis:

Últimes Localitats

L’Hospital Universitari de Bellvitge, equipament referent del municipi, a part de la seva activitat estrictament mèdica, promou activitats benèfiques i de suport als seus pacients i a les malalties que els acompanyen, amb l’objectiu de donar-los visibilitat i contribuir econòmicament en el camp de la recerca.

Entrada

Preu 9'50€ + 0'50€ de despeses de gestió

Compositor, teclats i veu Andreu Gabarrós

Bateria Jordi Gabarrós

Veu principal i guitarra Jordi Zacarés

Guitarra solista Ferran Cardona

Percussió José Andreu Macau

Baix i veus Miquel Guilarte

Mànager Kiko Nadales

Tècnic de so Joan Mirambell

Concert de Nadal Simfonia dels Herois

Hospital Universitari de Bellvitge

Aquest concert s’emmarca dins un projecte que té per objectiu sensibilitzar la ciutadania sobre l'impacte que tenen els tumors cerebrals en els pacients. En concret, sobre l'augment de la supervivència en els últims anys gràcies a la millora de les tècniques quirúrgiques i sobre la necessitat d'invertir en recerca per frenar l'evolució d'aquests tumors i la seva reaparició.

També us pot interessar...

41è Festival Popular Andaluz

07 novembre , 18:00 h

La Casa de Andalucía és una entitat d’àmbit i acció local, que aplega ciutadanes i ciutadans d’origen andalús o altres afeccions, amb la finalitat de mantenir viu el sentiment de pertinença a la comunitat que els va veure néixer.

Programació familiar

El nostre refugi galàctic

08 novembre , 18:00 h

En aquest espectacle immersiu, l’escenari es transformarà en una clariana on desenes de persones de totes les edats es troben després de travessar boscos i deserts, per compartir el seu desig de ballar.

Les Matinals de L'Artesà: Лeший (Leshi)

12 novembre , 11:30 h

ATRESBANDES s’endinsa en una peça desconeguda i repudiada d'Anton Txékhov, per reconstruir-ne els fragments a través del teatre d'objectes, el moviment i un llenguatge visual en quatre actes. Una exploració lliure i plena d’humor per imaginar allò que podria haver estat.

Comprar entrades