Programació familiar

Collage y acción

26 novembre , 11:00 h

  • Idioma: Castellà
  • Duració: 1 h 30 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Un joc amb regles on els participants no competeixen, si no que únicament creen. Una nova proposta familiar organitzada per La Xarxa en un proposta de taller amb format de joc.

Entrada

ENTRADES A LA VENDA A PARTIR DE DIMARTS 3 D’OCTUBRE A LES 17H 

Preu 6 €  + 0’50€ de despeses de gestió

Anticipada 4,50 € + 0’50€ de despeses de gestió

Més informació i condicions de les tarifes aquí.

 

LABORATORI RECOMANAT A PARTIR DELS 6 ANYS. PEÇA INTERGENERACIONAL I PARTICIPATIVA.

Creació: Macarena Recuerda Shepherd

En aquesta peça han col·laborat Josunene, Gorka Bilbao, Nikola Zoilo i Marta Galán. 

Amb l'ajuda d'Azkuna Zentroa, Bilbao Eszena, El Graner, Sala Baratza i Dantzan Bilaka.

Collage y acción

Un taller amb Macarena Recuerda Shepherd. Organitza La Xarxa

Collage y Acción és una peça participativa que es desenvolupa en tres parts: un joc de taula, un joc escènic i un debat. El públic compost per persones adultes i/o petites hauran d'organitzar-se, escoltar-se i crear una obra en equip.

Collage y Acción és un espai per a construir noves realitats. Què ocorreria si li canviéssim el nom als objectes? i si els donéssim altres usos? i si imaginéssim que un cos és un objecte i un objecte diversos cossos? i si en moure una cadira sonés com un cavall o si un vaig piular de micro fes olor com una flor?

Collage y Acción és un joc amb regles on els participants no competeixen, si no que únicament creen.

 

També us pot interessar...

Aula (oberta) de creació #5: Jordi Prat i Coll

24 maig , 11:00 h

En el marc de l'Aula de Creació de L'Artesà, el dramaturg i director Jordi Prat i Coll ofereix una xerrada entorn a la seva adaptacio de l'obra "L'Aranya" d'Àngel Guimerà

L'aranya

25 maig , 18:00 h

El dramaturg Jordi Prat i Coll porta a escena l’obra d’Àngel Guimerà, retrat d’una època en què els desitjos més ocults lluiten constantment contra la pressió social.

Ipso Facto

31 maig , 18:00 h

Es Puro Teatro és una companyia de teatre amateur, d’àmbit i acció local

Comprar entrades