Balladx V amb Big Bouncers

12 juliol , 18:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 01 h 30 min

Últimes Localitats

A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!

Entrada

Activitat amb inscripció prèvia gratuïta. 

DISPONIBLE A PARTIR DE DIVENDRES 5 DE JUNY

Balladx V

Big Bouncers

A L’Artesà volem que tothom balli, així que et convidem a aquesta primera ballada de l’estiu, especialment pensada per a infants i famílies. Després de veure el seu espectacle el primer diumenge de juliol, en aquesta trobada ballarem acompanyats de cossos de totes les edats, petits i grans!

Big Bouncers és un col·lectiu format per les coreògrafes i ballarines Cecilia Colacrai, Anna Rubirola i Mireia de Querol. Des de fa més d’una dècada desenvolupen projectes que exploren les possibilitats del moviment, la coreografia i la relació amb l’espai i el públic, sovint en contextos no convencionals.

Les seves propostes combinen mirada artística, joc i participació, convidant a descobrir noves maneres d’habitar els espais i de relacionar-nos a través del cos.

També us pot interessar...

Què és això de les arts en viu. Amb Oriol Puig Taulé

23 octubre , 18:00 h

Comença una nova edició del cicle amb Oriol Puig Taulé, adreçat a amants de les arts escèniques de la ciutat

Taller "Els secrets del temps" amb la companyia de circ "eia"

25 octubre , 11:00 h

La cia EIA presenta un taller per a explorar conjuntament la temàtica del temps que passa, i com afrontar els canvis que provoca, experimentant les vivències de diferents generacions.

Programació familiar

Secrets

25 octubre , 18:00 h

Torna Companyia de Circ “eia” a l’escenari de la Sala Gran. El pas del temps i la manera com ens transforma són els temes de la nova creació d’una companyia que s’ha especialitzat a tractar sobre les relacions humanes amb el llenguatge del circ.

Comprar entrades