Alguns dies d’ahir, de Jordi Casanovas

27 setembre , 18:00 h

  • Idioma: Català
  • Duració: 1 h i 40 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Una família conversa i se sincera enmig dels mesos políticament més convulsos de la nostra història recent. Un llarg viatge emocional i polític partint dels mesos de setembre i octubre de l’any 2017

Entrada

Preu: 15 € Anticipada: 10 €

Dramatúrgia Jordi Casanovas

Direcció Ferran Utzet

Intèrprets Míriam Iscla, Abel Folk, Marta Ossó i Francesc Cuéllar

Disseny d’espai i vestuari José Novoa

Disseny de llums Sylvia Kuchinow

Disseny de so Guillem Rodríguez

Direcció tècnica Xavier Xipell “Xipi”

Direcció de producció Carles Manrique (Velvet Events)

Comunicació Anna Aurich i Silvia Serra (Còsmica)

Fotografia David Ruano

Teaser Dolma

Disseny gràfic Maria Picassó

Ajudants de producció Laura Alonso i Laura García

Tècnic de gira Àngel Puertas

Una família veu capgirada la seva quotidianitat amb els fets polítics que s’esdevenen a Catalunya durant els mesos de setembre i octubre de l’any 2017. La Rosa, el Jaume i els seus fills, la Laura i el Jofre, es retrobaran al menjador de casa seva en cinc ocasions. Cinc “dies després”. Cinc dies posteriors a moments que van marcar aquells mesos. En aquestes cinc jornades, compartiran els dubtes, les preguntes, els anhels i els patiments que els va provocant tot allò que se succeeix als carrers. Al voltant de la taula, tots ells aprendran a comprendre els pensaments i les postures dels altres, faran tot l’esforç possible per conversar i per entendre’s, i hauran de trobar la manera de perdonar les faltes i de guarir les ferides que els hagin produït tots aquests dies dins d’aquest llarg viatge emocional i polític.

Pocs dramaturgs fan que sentis el teatre tan viu com en Jordi Casanovas. Alguns dies d’ahir fa una parada al Prat per no deixar-te indiferent.

També us pot interessar...

La brama del cérvol

23 novembre , 18:00 h

Després de 'Le congrès ne marche pas', La Calòrica torna a L’Artesà amb una comèdia existencial i política, individual i col·lectiva. Ansietat, connexió i una rabiosa necessitat de viure experiències inèdites perfectament estàndards.

Gola

13 desembre , 20:00 h

Oriol Pla en la seva vessant més clown per posar cos en solitari a aquest espectacle que parteix de la idea de la gola entesa com a necessitat i vici d'engolir en excés tot allò que desitgem o que ens fan desitjar.

Dijous Teatre

Primer Acte: Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga

18 desembre , 20:00 h

Claudia Quiñones, Ferri Amaya i Laura Giberga, creadores de la ciutat, presenten peces curtes creades en residència a L’Artesà, en el marc del programa de suport a la creació per a joves creadores de la ciutat

Comprar entrades