Programació familiar

COSA. Intervenir un cuerpo

15 març , 12:00 h

  • Idioma: Sense paraules
  • Duració: 00 h 45 min
    • Serveis:

Últimes Localitats

Una peça de dansa molt especial que juga amb la mirada, la il·lusió i els objectes per fer-nos dubtar del que veiem i del que és real a escena.

Entrada

ENTRADES A LA VENDA A PARTIR DE DIMARTS 10 DE FEBRER A LES 17H 

Totes les tarifes inclouen despeses de gestió (0,50€)

Preu 6 €  + 0’50€ de despeses de gestió

Anticipada 4,5 € + 0’50€ de despeses de gestió

Més informació i condicions de les tarifes aquí.

 

ESPECTACLE RECOMANAT A PARTIR DELS 8 ANYS.

Idea original: Macarena Recuerda.

Intèrprets: Macarena Recuerda i Jorge Dutor

Assistent coreogràfic i vestuari: Jorge Dutor

Il·luminació: George Marinov.

Una producció d'Antic Teatre (Barcelona).

Amb la col·laboració de: Gobierno Vasco, Azkuna Zentroa (Bilbao), Conde Duque (Madrid), La Caldera (Barcelona), Réplika teatro (Madrid), Harrobia (Bilbao), Zornotza Aretoa (Bizkaia) i D8 Sorkuntza Faktoria (Bilbao).

Cosa. Intervenir un cuerpo

Macarena Recuerda Shepherd

Amb aquesta peça, la creadora tanca la seva trilogia iniciada en 2017 sobre l’il·lusionisme, en el qual ha investigat com la il·lusió connecta amb l’essència d’allò teatral, exposant sobre l’escena la convenció i la màgia, la realitat i el seu doble, l’acció i la ficció. A Cosa s’investiguen les imatges perceptives des de l’aparell escenogràfic, amb el cos com un material més, cosificant-lo fins a convertir-lo en attrezzo. Cosa és una peça de dansa composta per un cos de ball objectual: la coreografia de les coses.

Macarena Recuerda Shepherd és, des de fa 10 anys, una artista visual i escènica que ha creat nombroses i diverses obres, algunes d’elles en col·laboració amb entitats com el Teatre Lliure, l’Antic Teatre, el Festival NEO, Bilbao Arte i el Festival Grec, entre molts d’altres. Des de l’any 2012 el seu treball de recerca gira entorn del rol de l’espectador i inventa nous espais per jugar, crear i pensar en companyia.

Aquest espectacle forma part del festival Dansa Metropolitana que se celebra al març de 2026 a 12 municipis de l'Àrea Metropolitana. Pots consultar tota la programació del festival a: www.dansametropolitana.cat

També us pot interessar...

Els fills

10 abril , 20:00 h

La Brutal ens presenta un drama íntim i punyent escrit per Lucy Kirkwood sobre el deute generacional, la responsabilitat ètica i el món que deixarem als nostres fills, i les possibilitats de reescriure el futur.

Dijous Teatre

Idiòfona

16 abril , 20:00 h

Un diàleg entre l’home i la matèria durant el qual es construeix una gran instal·lació sonora en l’espai públic amb la participació del públic. Una artesania escènica del moviment i de la manipulació d’objectes. Un treball col·laboratiu convertit en una mena de ritual ancestral.

Programació familiar

Loo

19 abril , 10:30 h

Un espai màgic, amb especial atenció a la idea de proximitat, per estimular els sentits i la imaginació dels més menuts, per a un espectacle de teatre familiar no convencional i molt sensorial.

Comprar entrades