Sorteig de la promoció d’habitatges de lloguer assequible de la Cooperativa Obrera de Viviendas

25 juny , 18:00 h
Dimecres 25 de juny a les 18h.

La Cooperativa Obrera de Viviendas, en col·laboració amb l’Ajuntament del Prat, durà a terme el sorteig públic de 101 habitatges de lloguer assequible , en el marc del projecte de promoció d’habitatge protegit i cooperatiu.

El proper 25 de juny es celebrarà el sorteig dels 101 habitatges de lloguer assequible impulsats per la Cooperativa Obrera de Viviendas i l’Ajuntament del Prat, en una promoció destinada a facilitar l’accés a l’habitatge a col·lectius diversos.

Podeu consultar les bases d'aquesta promoció en el següent enllaç.

Podreu seguir el sorteig en directe en Streaming. Properament facilitarem l'enllaç 

També us pot interessar...

Què és això de les arts en viu?: "Conferència espectacular" de David Espinosa

16 gener , 18:30 h

Aquesta pregunta és el detonant del nostre programa de mediació pensat per a amants de les arts en viu de la ciutat amb l'acompanyament de l'Oriol Puig Taulé.

Memorias de Adriano

18 gener , 18:00 h

Lluís Homar encarna l’emperador romà Adriano imaginat per Marguerite Yourcenar en el seu famós text, un mandatari tan savi i magnífic com a cec i contradictori.

Programació familiar

ONA

25 gener , 10:30 h

“I si poguéssim veure totes les ones que ens envolten?” ens pregunta aquest espectacle poètic per als més petits creat per Laura Alcalà Freudenthal

Comprar entrades