101 habitatges de lloguer assequible, estable i cooperatiu: un projecte de la Cooperativa Obrera de Viviendas

30 octubre , 17:30 h

  • Idioma: Català i castellà
  • Duració: 1h
    • Serveis:

Presentació del projecte 101 habitatges assequibles, estables i cooperatius de la Cooperativa Obrera de Viviendas. Entre altres temes, s'explicarà què suposa unir-se a una cooperativa d'habitatge i els drets i deures de les persones sòcies, es compartirà una descripció del projecte, des de la fase de concepció, promoció i gestió, així com dels serveis associats i iniciatives futures de la cooperativa.

Entrada

Preu Activitat gratuïta

101 habitatges de lloguer assequible, estable i cooperatiu: un projecte de la Cooperativa Obrera de viviendas

Cooperativa Obrera de Viviendas

En aquest esdeveniment es presentarà el projecte 101 habitatges assequibles, estables i cooperatius de la Cooperativa Obrera de Viviendas. Entre altres temes, s'explicarà què suposa unir-se a una cooperativa d'habitatge i els drets i deures de les persones sòcies, es compartirà una descripció del projecte, des de la fase de concepció, promoció i gestió, així com dels serveis associats i iniciatives futures de la cooperativa.

 

També us pot interessar...

Balladx VI amb Electroverdiales

19 juliol , 18:00 h

Res millor que ballar totes juntes a la Sala Gran de L’Artesà, per escalfar els cossos just abans de la festa que muntaran al pati aquest grup d’electrònica i flamenc, vinguts directament des de Màlaga!

Electroverdiales

19 juliol , 20:00 h

Una trobada transdisciplinària sonora i visual, una fusió entre el flamenc i l'electrònica, una mescla de dos mons expressius. ELECTROVERDIALES és la unió de l'ancestral i el més avançat, amb un llenguatge artístic revolucionari.

Aula de creació

Aula (oberta) de creació #8 amb Marcos Morau i La Veronal

23 juliol , 20:00 h

Marcos Morau i La Veronal obren les portes del seu assaig, en el marc de l'Aula de Creació del Teatre L'Artesà

Comprar entrades