La Moderna

For(d) Fiesta

14 març , 20:00 h

La ballarina i coreògrafa pratenca Olga Clavel rep el suport del programa La Moderna per a una nova creació sobre els aspectes més íntims del seu procés creatiu.

Direcció Olga Clavel 

Direcció escènica Raul León-Mendoza (Universitat Politècnica de València)

Espai Sonor Lucía Gea

Intèrpret Olga Clavel 

Text Olga Clavel 

Acompanyament Guillem Gefaell

For(d) fiesta

La Moderna: Olga Clavel

MARÇ 2024

For(d) Fiesta és la cerca dels impactes més subtils i més íntims que ens construeixen en el que ens mou i ens commou. És allò que es queda i que ressona o que et traspassa produint sempre una memòria. For(d) fiesta és una invitació per a ressonar a diferents freqüències, és vibrar i ser travessat pel so. És un mantra que viatja des de l'impacte fins a l'èxtasi col·lectiu. És compartir amb l'espectador, els significats imprecisos del nostre procés.

For(d) Fiesta ha estat un procés on hem investigat sobre l'impacte i la ressonància del cos amb altres matèries. Ens hem anat trobant amb diferents capes en aquest procés, el cos aquest ple de memòria i aquest pòsit de records continua en els músculs, en les fàscies, i gairebé sense poder moure'ns en post a la ressonància, el moviment viatja entre concepte i emoció. Entre moure i commoure. Busquem descentralitzar l'espai discoteca i l'espai escènic, per a convertir For(d) Festa en una experiència compartida amb el públic.

Aquesta proposta forma part de La Moderna, el programa de suport a la creació local de L'Artesà, centrada en l’exhibició i que alimenta la programació estable de la ciutat. A més, aquest espectacle forma part del festival Dansa Metropolitana que se celebra al març de 2024 a 12 municipis de l'Àrea Metropolitana. 

També us pot interessar...

Presentació de temporada octubre '25 - febrer '26

05 octubre , 18:00 h

Les entrades per a la temporada d'octubre a febrer sortiran a la venda dimarts 7 d'octubre a les 17h.

Mort d’un comediant

19 octubre , 18:00 h

Jordi Bosch es posa al capdavant del repartiment d’aquesta obra de Guillem Clua, posada en escena per Josep Maria Mestres, en un tribut sincer a les arts escèniques i a l'univers que construeixen els qui han lliurat la seva vida a elles.

Dijous Teatre

(avui) t'estimo

23 octubre , 20:00 h

Un any més, Teatre Kaddish presenta la seva creació col·lectiva, un espectacle desenvolupat pel grup de joves que reflexiona sobre l'amor i les seves bases imposades per una societat instruïda romànticament per llibres i pel·lícules.

Comprar entrades