Segueix-nos
08 juliol , 18:00 h
Duració: 2 h
Festival de Final de curs de la Beat Urban
Girls Supreme
Quines són les millors veus negres de la història? el festival vol ser un recorregut històrico - musical d'aquestes cantants, des dels inicis de la música fins a l'actualitat.
Coreografia i direcció Berto Rodríguez Barea.
15 maig , 20:00 h
Amalia Fernández ens proposa un exercici de memòria, un homenatge i una narració intima i personal. Una conferència performativa que podria ser la història de qualsevol de les persones entre el públic.
17 maig , 21:00 h
La cantaora flamenca Rocío Márquez i el productor de música urbana i electrònica Bronquio presenten el seu treball musical conjunt, que eixampla el flamenc del segle XXI.
24 maig , 11:00 h
En el marc de l'Aula de Creació de L'Artesà, el dramaturg i director Jordi Prat i Coll ofereix una xerrada entorn a la seva adaptacio de l'obra "L'Aranya" d'Àngel Guimerà